Kunde:

Aalborg Universitet

Case:

Rekrutteringskampagne

Opgave type:

  • Branding
  • Kampagner
  • Idé- og konceptudvikling

Opgaven

I foråret 2017 kunne vi stolte skrive Aalborg Universitet på vores kundeliste efter en bureaukonkurrence. Første opgave var at udvikle en kommunikation, der kunne trække nye studerende til AAU’s campusser i Aalborg, Esbjerg og København.

Løsningen

Det nye rekrutteringskoncept tager afsæt i AAU’s særlige fokus på autentiske udfordringer i undervisningen og tætte samarbejde med erhvervslivet. Med over 20.000 studerende fordelt på de tre campusser udvalgte vi i tæt samarbejde med AAU fem inspirerende historier fra de fem fakulteter om nuværende og tidligere studerendes succeser – alle sammen skabt som et led i deres praksisnære AAU-studier. Fælles for dem alle er, at det er fantastiske historier om AAU-studerende, der gør deres studieprojekter til virkelighed og derved skaber positiv forandring for verden omkring dem.

Resultatet:

Den nye rekrutteringskampagne kørte som outdoor i de tre studiebyer, samt digitalt op til kvote 1- ansøgningsfristen på de videregående uddannelser.

Jeg er enormt ambitiøs omkring det udtryk, som vi nu er nået frem til. Jeg glæder mig til at fortsætte arbejdet og være en del af, hvordan det vil styrke AAU’s rekruttering og brand på længere sigt. Et dybt anerkendende nik skal rettes mod vores nye reklamebureau Won Won og til alle de AAU-kolleger, der gennem det sidste halve år har bidraget til, at vi nu står med en ny og ikke mindst stærk ramme for vores kommende rekrutteringsaktiviteter.” Martin Bylund Larsen, Digital Indholdspecialist, AAU Kommunikation

 

Se mere på www.aau.dk/makeitreal

Signe Hummeluhr Dammeyer
Kontakt:
Signe Hummeluhr Dammeyer
Account Planner
Jes Ejsing
Kontakt:
Jes Ejsing
CEO / Partner
aau_1
aau_2
aau_3
aau_4
aau_5
aau_6
aau_7
aau_8
aau_9
aau_10

På vej væk?

Fandt du ikke det du søgte?

Der er desværre sket en fejl, udfyld venligst formularen på ny.

Indtast venligst dine oplysninger for at fortsætte