Stålstærk branding og ny markeds-position
Med næsten 50 års erfaring inden for stålbaserede tag- og facadeløsninger ville DS Stålprofil udvide sit brandfokus fra stålbranchen til hele tag- og facademarkedet. Sammen med Won Won blev der udviklet en ny branding- og kommunikationsstrategi, der gør DS Stålprofil klar til næste kapitel.
DS Stålprofil har i snart 50 år stået stærkt inden for tag- og facadeløsninger i både Danmark og Tyskland. Deres mission er simpel: at gøre bygninger stærkere med stål – med både ekspertise og stolthed.
DS Stålprofil ønskede at løfte deres markedsføring og bad os i Won Won om at udvikle en ny branding- og kommunikationsstrategi, der kunne sikre en unik position og skabe vækst.
Vi startede med grundig desk research og en fælles workshop for at analysere alt fra produkter og målgrupper til konkurrenter og brandidentitet. Det skabte et solidt fundament for det videre arbejde med brandet.
For at hjælpe DS Stålprofil til at udnytte deres fulde potentiale, identificerede vi konkurrenter, der tidligere ikke var i fokus. Dermed kunne DS Stålprofil positionere sig stærkere i hele tag- og facademarkedet – ikke kun inden for stål. Gennem nye imagebilleder og film fremstår DS Stålprofil nu som en livstilsbetonet designprofil. I en inspirerende kontekst. Og med sjæl og stemning.
 
          
          
        
       
          
          
        
       
          
          
        
       
          
          
        
       
          
          
        
       
          
          
        
       
          
          
        
       
          
          
        
       
          
          
        
       
          
          
        
       
          
          
        
      Et stærkt brand starter med et klart blik udefra.
Vil du have en uforpligtende snak med os om jeres brand og virksomhed?
Skriv, ring eller book et møde med mig 
– helt uforpligtende.
 
                         
            
              
                
              
            
            
          
              