TØJEKSPERTEN
Med en opdatering af kædens brand image har vi klædt Tøjekspertens kataloger pænt på, så de også sidder lige i skabet.
Tøjeksperten blev startet i 1968 som en frivillig kæde. I dag er Tøjeksperten Danmarks største kæde af herretøjsforhandlere med over 100 butikker repræsenteret i hele landet. En herretøjsekspert.
I en bureaukonkurrence tilbage i 2012 blev vi udvalgt til at hjælpe Tøjeksperten med at opdatere kædens brand image. Siden da har vi bl.a. klædt Tøjekspertens kataloger pænt på, så de også sidder lige i skabet. Et skud på stammen er Spring '18-kataloget SUIT. SUIT byder ligesom de øvrige kataloger på inspirerende tips og tricks, der i denne udgave består af, hvordan du bedst muligt kan 'suit up'. Et visuelt detaljeorienteret inspirationskatalog fyldt med ekspertråd inden for herre fashion. Tøjekspertens visuelle stil dyrkes på tværs af diverse medier - fra detailaviser, der bliver husstandsomdelt i over 1 million eksemplarer, profilkataloger, indstik i Børsens magasin ”Pleasure”, annoncematerialer, udsmykning i Tøjekspertens butikker og til kædens digitale platforme.
”Vi er hos Tøjeksperten rigtig glade for den visuelle stil, som Won Won har skabt. Den signalerer god smag og passer perfekt til vores strategi om kædens fremtid. Der har været stor accept hos forhandlerne og salgstallene viser, at forbrugerne også har taget godt imod det nye look.” Brian Børsting, Marketingchef, Tøjeksperten