Kunde:

Companys

Case:

Logo design

Opgave type:

  • Idé- og konceptudvikling
  • Visuel identitet

I anledningen af revitaliseringen af IC Companys flagskibsbutik Companys på Strøget i København fik vi til opgave at udvikle et nyt navn, logo og koncept. Alt sammen med afsæt i et ønske om evolution snarere end revolution. Navnet blev Companys Original. Et navn, der kommunikerer, at der er tale om den oprindelige butik i Companys-kæden. Samtidig er det et statement om, at butikken sammensætter de rigtige modevarer. På unik og original vis. Det grafiske udtryk i butikken bæres af det nye logo, et nyt grafisk element og en markant illustrationsstil. 

Won Won var med til, meget overbevisende, at rådgive os om det nye butiksnavn og koncept, og hvordan det kunne anvendes i vores overordnede kommunikation for butikken. Won Won designede udover vores nye logo også et unikt ikon til butikken, som i dag anvendes på en række forskellige materialer og accessories, og som bidrager til et mere eksklusivt og unikt udtryk. På et tidspunkt, hvor vi egentlig blot havde brug for et nyt logo, formåede Won Won at rådgive os både konceptuelt og med vores fremadrettede kommunikation, og det blev afgørende for den retning, vi valgte for butikken”, Christina Strunge Nissen, Marketing manager, Companys. 

Emil Krone Gammelgaard
Kontakt:
Emil Krone Gammelgaard
Creative Director / Partner
Logo
Logo og poser
Fotos
Tøj
Brevlinje

Hov vent! Inden du smutter ...

Få en gratis "Top 3" over indsatser, I kan gøre for at optimere jeres branding. Lad vores erfarne branding-ekspert tage jeres virksomhed under luppen.

Udfyld formularen og vi fremsender rapporten, gratis og uforpligtende.

Tusind tak for din henvendelse. Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Der er desværre sket en fejl, udfyld venligst formularen på ny.

Indtast venligst dine oplysninger for at fortsætte