Kunde:

Grundfos

Case:

Backbone

Opgave type:

  • Idé og konceptudvikling
  • Visuel identitet

Grundfos har konstant fokus på at opdatere deres medarbejdere med viden. Grundfos’ eget akademi, Grundfos Academy, udvikler læring til Grundfos’ medarbejdere på globalt plan og kontaktede os med det formål at udvikle en visuel identitet og en værktøjskasse med grafiske elementer til læringsmaterialet ”Salesman’s Backbone”. Backbone-læringsmaterialet er rygradsviden for sælgere i Grundfos, og opgaven bestod i at skabe en grafisk platform til Grundfos Academy, så de selv kunne opbygge deres online læringsplatform internt.
For at gøre kompliceret viden let at afkode, valgte vi at udvikle et koncept i en enkel og ren stil. Læringsmaterialet er opbygget med udgangspunkt i en hjælpende mentor, som i læringsforløbet giver vejledning og gode råd. Derudover indeholder de grafiske elementer et persongalleri med bl.a. en installatør og sælgere samt let afkodelige ikoner til de emner, som medarbejderen skal igennem i læringsforløbet. Inspirerende og let afkodeligt. 

Jes Ejsing
Kontakt:
Jes Ejsing
CEO / Partner
slide 1
slide 2
slide 3
slide 4
slide 5
slide 6
biler ani
slide 7
slide 8
slide 9
slide 10
slide 11
slide 12
slide 13
slide 14
slide 15
slide 16
slide 17
slide 18
slide 19
slide 20
slide 21
slide 22
slide 23
slide 24
slide 25
slide 26
slide 27
slide 28
slide 29
slide 30
slide 31
slide 32
slide 33

Hov vent! Inden du smutter ...

Få en gratis "Top 3" over indsatser, I kan gøre for at optimere jeres branding. Lad vores erfarne branding-ekspert tage jeres virksomhed under luppen.

Udfyld formularen og vi fremsender rapporten, gratis og uforpligtende.

Tusind tak for din henvendelse. Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Der er desværre sket en fejl, udfyld venligst formularen på ny.

Indtast venligst dine oplysninger for at fortsætte