Kunde:

Kulturskolen Viborg

Case:

Visuel Identitet

Opgave type:

  • Idé- og konceptudvikling
  • Visuel identitet
  • Webdesign

Kulturskolen Viborg er en progressiv institution, der tilbyder et åbent, kreativt og inspirerende frirum. Med både Billedkunst & Design, Scenekunst, Musik, Skrivekunst og Gamedesign & Animation. På Kulturskolen Viborg dyrkes det skabende, det legende og det kreative.

En kommunikationsmæssig udfordring var, at Kulturskolen Viborg er en institution med mange aktiviteter og fagområder, der spænder bredt.Vores vigtigste målsætning var derfor at opbygge et kvalificeret kendskab til skolen som én samlet institution - internt såvel som eksternt - og sætte folk i stand til at koble Kulturskolen med de aktiviteter og fagområder, der dyrkes på skolen.

Med afsæt i indsigt fra en fælles workshop har Won Won skabt en ny visuel identitet og marketingsstrategi for institutionen. En indsats, der skal sikre tilmeldinger til kurser fra eksisterende og nye elever.

På Kulturskolen Viborg kalder kreativiteten. Skolens nye logodesign består derfor af farverige, kreative byggeklodser, der med en åben ramme og særegne, letgenkendelige former og farver kan arrangeres på et utal af måder. Med et dynamisk og åbent logo er det med andre ord muligt for Kulturskolen at være medkonstruktører - alt efter ønske og behov. Ligesom Kulturskolen Viborg er konceptet samskabende og fuld af kreativ drivkraft. 

Helle Pagh
Kontakt:
Helle Pagh
Senior Account Planner
Logo gif
Logoer
website
plakat
Billede med tekst
Slutning

Hov vent! Inden du smutter ...

Få en gratis "Top 3" over indsatser, I kan gøre for at optimere jeres branding. Lad vores erfarne branding-ekspert tage jeres virksomhed under luppen.

Udfyld formularen og vi fremsender rapporten, gratis og uforpligtende.

Tusind tak for din henvendelse. Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Der er desværre sket en fejl, udfyld venligst formularen på ny.

Indtast venligst dine oplysninger for at fortsætte