Kunde:

Linje 3

Case:

Visuel Identitet

Opgave type:

  • Visuel identitet

ICO Concerts er en af Nordens største koncertarrangører. Hvert år afvikler de et stort antal koncerter i Danmark, Skandinavien og resten af Europa. Deres repertoire spænder bredt fra alternativ rock og opera til de allerstørste pop-navne.

Vi fik til opgave at skabe en visuel identitet og visuel platform til Linie 3’s mediekampagne i forbindelse med lanceringen af deres show Linie 3 LIVE. Med et massivt medietryk både offline og online. Designet skulle derfor være let genkendeliget, fleksibelt og fungere på tværs af en lang række formater og størrelser - fra små sort/hvide rubrikannoncer til kæmpe outdoor-bannere.

Vi skabte et design, der er tro mod Linie 3’s ånd og udstråler showets kombination af nostalgi og fornyelse. Med en typografi, der er stram i linjerne. I en markant farve. Mens ordet ”live” sender associationer til teaterlamper og nostalgi. Til showbizz. It’s show time! Med over 135.000 solgte billetter - udsolgt på få dage.

Vi har fra første øjekast elsket det grafiske layout på alt vores kampagnemateriale. Det har udstrålet, det vi gerne ville - et godt og festligt show, som oser af både af noget nyt og noget nostalgi. Vi har følt, at det passede 100% i Linie 3 ånden“, Preben Kristensen, Linje 3.

Emil Krone Gammelgaard
Kontakt:
Emil Krone Gammelgaard
Creative Director / Partner
Logo gif
Skrift
Annonce
Plakater
Webbanner top
Webbanner gif
Webbanner bottom
Outdoor
Citat
Portræt

Hov vent! Inden du smutter ...

Få en gratis "Top 3" over indsatser, I kan gøre for at optimere jeres branding. Lad vores erfarne branding-ekspert tage jeres virksomhed under luppen.

Udfyld formularen og vi fremsender rapporten, gratis og uforpligtende.

Tusind tak for din henvendelse. Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Der er desværre sket en fejl, udfyld venligst formularen på ny.

Indtast venligst dine oplysninger for at fortsætte