Kunde:

name it

Case:

Kampagne

Opgave type:

  • Visuel identitet

Børnetøjsbrandet name it er en del af Bestsellers store brandportefølje. I mere end 30 år har name it skabt on-trend-designs til børn, tweens og teenagere til overkommelige priser. Med øje for individuelle looks. Og de nyeste trends.  

name it lancerede i sensommeren 2017 retailkampagnen ”Don´t Mind the Mess, Mind the Memories” i kædens cirka 150 butikker i Europa. Vi har været med på rejsen og har i den forbindelse bl.a. designet #ThisIsMe-forårskampagnens i alt 85 pins. 85 forskellige og humørfyldte pins, der giver børn mulighed for vise deres humør og karakter. Børn er unikke, og kampagnen hylder alle de små og skønne personligheder. Say it with pins. Ved at mixe og matche de sjove og seje pins inviteres børnene til at fortælle en historie med deres outfits og fortælle hele verden, hvem de er. 

Ved kampagnens start kunne man hente en gratis pin i sin lokale name it-butik. Herefter fik man en gratis pin hver gang, man købte for 100 kr. i butikken. Herudover kunne de købes separat for 20 kr. Børnene havde også mulighed for at bytte pins med personalet, så de kunne få lige præcis dem, de gerne ville have. Vi er stolte af, at pins blev et samleobjekt, og at kampagnen oplevede stor popularitet.  

Helle Pagh
Kontakt:
Helle Pagh
Head of Strategy
Billede 1
Billede 2
Billede 3
Billede 4
Billede 5

Hov vent! Inden du smutter ...

Få en gratis "Top 3" over indsatser, I kan gøre for at optimere jeres branding. Lad vores erfarne branding-ekspert tage jeres virksomhed under luppen.

Udfyld formularen og vi fremsender rapporten, gratis og uforpligtende.

Tusind tak for din henvendelse. Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Der er desværre sket en fejl, udfyld venligst formularen på ny.

Indtast venligst dine oplysninger for at fortsætte