Kunde:

name it

Case:

Kampagne

Opgave type:

  • IDÉ & KONCEPTUDVIKLING
  • BRANDING

Opgaven:

Butikskampagne til name its brandstores. 

 

Løsningen:

Bestsellers børnetøjsbrand name it lancerede i sensommeren 2017 retailkampagnen Don´t mind the mess, mind the memories i kædens cirka 150 butikker i Europa. 

Won Won har taget del i at skabe retailkampagnens visuelle udtryk og de elementer, som indgår som vinduesdeko og butiksudsmykning i name its butikker. 

Don´t mind the mess, mind the memories-kampagnen lægger op til, i sensommeren hvor kampagnen kørte, at glemme rod og den hektiske hverdag og i stedet dyrke og fastholde de gode ferieminder for både børn og voksne. 

I butikkerne havde kunderne mulighed for at hente postkort med opfordringer til aktiviteter og lege, man kunne lave sammen børn og voksne for netop at nyde ferieminder og dyrke hyggestunderne. Blandt disse aktiviteter var ideen til at lave flotte masker sammen. Og netop masker blev en bærende del af vinduesdekorationen i name its butikker.

Visuelt er kampagnen bygget op omkring store, iøjnefaldende masker af pap. De blev visuelt et gennemgåede tema i kampagnen – på vinduer, in-store og i det materiale, som blev udleveret i butikkerne. 

Helle Pagh
Kontakt:
Helle Pagh
Senior Account Planner
nameit1
nameit2
nameit3
nameit4
nameit5
nameit6
nameit7

Hov vent! Inden du smutter ...

Få en gratis "Top 3" over indsatser, I kan gøre for at optimere jeres branding. Lad vores erfarne branding-ekspert tage jeres virksomhed under luppen.

Udfyld formularen og vi fremsender rapporten, gratis og uforpligtende.

Tusind tak for din henvendelse. Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Der er desværre sket en fejl, udfyld venligst formularen på ny.

Indtast venligst dine oplysninger for at fortsætte