Kunde:

name it

Case:

Kampagne

Opgave type:

  • IDÉ- OG KONCEPTUDVIKLING
  • Visuel identitet

Børnetøjsbrandet name it er en del af Bestsellers store brandportefølje. I mere end 30 år har name it skabt on-trend-designs til børn, tweens og teenagere til overkommelige priser. Med øje for individuelle looks. Og de nyeste trends.

name it lancerede i sensommeren 2017 retailkampagnen ”Don´t mind the mess, mind the memories” i kædens cirka 150 butikker rundt omkring i Europa. Vi har taget del i at skabe retailkampagnens visuelle udtryk og de elementer, som indgår som vinduesdeko og butiksudsmykning i name its brandstores.

Kampagnen lægger op til at glemme rod og den hektiske hverdag for i stedet at dyrke og fastholde de gode ferieminder - for både børn og voksne. Som et led i kampagnen havde kunderne mulighed for at hente postkort i butikkerne med inspiration til aktiviteter og lege, som børn og voksne kunne lave sammen for netop at dyrke hyggestunderne. Blandt disse aktiviteter var inspirationen til at lave flotte masker. Store, iøjnefaldende masker af pap var samtidig en bærende del af vinduesdekorationen i name its butikker og et gennemgåede visuelt tema i kampagnen.

Helle Pagh
Kontakt:
Helle Pagh
Senior Account Planner
nameit1
nameit2
nameit3
nameit4
nameit5
nameit6
nameit7

Hov vent! Inden du smutter ...

Få en gratis "Top 3" over indsatser, I kan gøre for at optimere jeres branding. Lad vores erfarne branding-ekspert tage jeres virksomhed under luppen.

Udfyld formularen og vi fremsender rapporten, gratis og uforpligtende.

Tusind tak for din henvendelse. Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Der er desværre sket en fejl, udfyld venligst formularen på ny.

Indtast venligst dine oplysninger for at fortsætte