Kunde:

Secret Kitchen

Case:

Emballagedesign

Opgave type:

  • Visuel identitet

Tilbage i 2014 startede Kirsten Nissen Secret Kitchen med det formål at præsentere danskerne for nye spændende delikatesser, som endnu ikke fandtes på det danske marked.

Siden har vi flere gange fået lov til at pakke Secret Kitchens private labels lækkert ind. Rustikki snacks, Rustikki sticks, en dressing serie i otte varianter, chokolade spreads i seks varianter og müslibarer. Med markante typografier og modige farvevalg, skiller Secret Kitchen sig ud fra konkurrenterne på hylderne. Klædt i metallic patone-farver skiller dressing serien sig modigt ud. Secret Kitchens emballage faldt i forbrugerens smag. Salget af Rustikki snacks steg til indeks 250. Og den blev kort efter produktets lancering i den nye emballage genoptrykt i 70.000 eksemplarer. Ligeledes blev der åbnet for eksport til Sverige og Norge. Etiketterne til Secret Fruit cake fik desuden flot omtale i det svenske designmagasin Cap & Designs artikelserie om de hotteste designtrends i Norden.

Emil Krone Gammelgaard
Kontakt:
Emil Krone Gammelgaard
Creative Director / Partner
Overblik
Flasker
Kasser 1
Kasser 2

Hov vent! Inden du smutter ...

Få en gratis "Top 3" over indsatser, I kan gøre for at optimere jeres branding. Lad vores erfarne branding-ekspert tage jeres virksomhed under luppen.

Udfyld formularen og vi fremsender rapporten, gratis og uforpligtende.

Tusind tak for din henvendelse. Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Der er desværre sket en fejl, udfyld venligst formularen på ny.

Indtast venligst dine oplysninger for at fortsætte