Visuel identitet showreel

.

Referencer - logoer

VISUEL IDENTITET

Få et unikt og ensartet udtryk til dit brand, din virksomhed og dine produkter

 

Vi køber alle sammen med øjnene. Ser. Fortolker. Bedømmer. Mærker efter. Og vælger til – eller fra. Derfor er det afgørende for dit brand og dine produkter, at du ikke alene stikker ud og fanger din målgruppes opmærksomhed med en skarp visuel identitet; men at identiteten samtidig sender de helt rigtige signaler. At den fortæller den historie og vækker de følelser, der efterlader målgruppen med det ønskede billede – og gør dit brand til et godt valg. Det rigtige. Og helst det eneste.

Med en gennemtænkt og gennemarbejdet visuel identitet fra Won Won får jeres brand, virksomhed og produkter et unikt og ensartet udtryk. Samtidig får jeres kommunikation et stærkt visuelt fundament, så målgruppen straks genkender jer. Uanset om de møder jer på papir, på gaden, på nettet, på hylden eller et helt femte sted.

Kan du se idéen?

Won Won har delt et produktark med dig.

Vil du vide mere om Visuel Identitet?

Hent produktarket om Visuel Identitet, og få det fulde overblik over:

· Hvad du får
· Hvordan vi gør
· Hvor lang tid det tager

Hent produktark

cases visuel identitet:

  • Logo og visuel identitet for norsk babytøjs webshop

    + Læs mere

    Petifant
    Petifant
  • Varde Kommune - Visuel Identitet

    + Læs mere

    Varde Kommune
    Varde Kommune
  • Ny visuel identitet til Clipper Corporate wear

    + Læs mere

    CC55
    CC55
  • Design af fiktiv øl identitet for Tresu Group

    + Læs mere

    Tresu Beer
    Tresu Beer
  • Projekt til tryghed for børn med astma

    + Læs mere

    Astmanaut
    Astmanaut
  • Design af visuel identitet og responsive website

    + Læs mere

    For enden af gaden
    For enden af gaden
  • Udvikling af ny organisationsstruktur, opdateret identitet og moderniseret website

    + Læs mere

    Viborg Ungdomsskole
    Viborg Ungdomsskole
  • Et unikt logodesign og butikskoncept gav et personligt særpræg

    + Læs mere

    Good
    Good
  • Tørring Gymnasium - Visuel Identitet & web-site

    + Læs mere

    Tørring Gym
    Tørring Gym

Har du brug for at få opdateret din visuelle identitet?

Udfyld formularen og lad os tage et video-møde, hvor vi kan give dig den indledende sparring og de første gode ideer. Det er ganske uforpligtende, helt gratis og tager ikke mere end en halv time.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Jes Ejsing, Direktør

Tusind tak for din henvendelse. Vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Der er desværre sket en fejl, udfyld venligst formularen på ny.

Hvad er en visuel identitet?

Visuel identitet. Tyg lige på det begreb. Smager det lidt langhåret og ukonkret? Måske, men ikke desto mindre er det fuldstændig afgørende for, at din virksomhed skiller sig ud i den benhårde konkurrence med andre virksomheder.

Og måske kender du slet ikke begrebet visuel identitet, men kender i stedet til begrebet logo, logodesign eller brand identitet. Kært barn mange navne.

Faktisk er den visuelle identitet summen af en række visuelle elementer, som kendetegner netop din virksomhed. Vi bliver dagligt bombarderet med visuelle indtryk – uanset hvor vi kigger hen. Derfor kræver det noget helt særligt at få folk til at stoppe, vække deres nysgerrighed og fastholde deres opmærksomhed. Formår din visuelle identitet at gøre det, etablerer du en uvurderlig kontakt mellem din virksomhed og din målgruppe. En kontakt, som bliver lagret i målgruppens hukommelse og gør dit brand genkendeligt fremadrettet.

Du kender det sikkert selv fra et møde med en person, der efterlader et ekstra godt førstehåndsindtryk –  som attraktiv, som interessant eller måske særligt tillidsfuld. Sådan en person glemmer man ikke lige med det samme. Det gælder også med en virksomheds visuelle identitet. Skiller den sig ud, formidler den virksomhedens værdier og er den appellerende? Så har du lagt fundamentet til genkendelighed og øget mulighederne for at få greb om dine kunder.

Hjertet i din visuelle identitet

Din virksomheds grafiske udtryk skal tale med virksomhedens stemme. Hvem er I? Hvad gør I for jeres kunder? Hvordan gør I? Alle disse fundamentale kendetegn skal kanaliseres ud via den visuelle identitet. Hvordan gør man så det i praksis?

Der er en række elementer som er hjørnestenene i enhver visuel identitet. En af disse hjørnesten er din virksomheds logo. Logoet er hjertet i den visuelle identitet. Et logo skal være unikt, letgenkendeligt, simpelt, tidløst og meget mere. Men vigtigst af alt; det skal formidle DIN historie og DINE værdier. Det skal fange din målgruppe – og fastholde den. Det skal pirre nysgerrigheden og skabe interesse og troværdighed hos modtageren.

Visuel identitet er dit ansigt udadtil

Din visuelle identitet skal udstråle professionalisme i alle facetter af virksomhedens ansigt udadtil. Det er uholdbart at have en hel palet af identiteter, der stritter i hver sin retning. Det vil kun skabe forvirring blandt dine interessenter. Du er nødt til at have en klokkeklar og kompromisløs rød tråd. Det gælder både tryksager som:

- Visitkort
- Magasiner
- Annoncer
- Breve
- Brochurer

Men også andre af din virksomheds centrale kommunikationsværktøjer, som fx:

- Profilfilm
- Casefilm
- Direct Mails
- Powerpoint præsentation

Men det gælder i særdeleshed også i hele jeres online tilstedeværelse. Naturligvis på din hjemmeside, der ofte er kundernes første møde med din virksomhed. Det er derfor alfa omega, at også din hjemmeside afspejler virksomhedens værdier og historie gennem det visuelle udtryk. Men også i jeres virksomheds tilstedeværelse på sociale medier og i online annoncering bliver jeres visuelle identitet afgørende for, om jeres målgrupper får øje på jer
…og frem for alt husker jer.

Intern og ekstern værdi

Skal du have det optimale ud af din visuelle identitet, kræver det en rød tråd i alt fra farver til typografi – igen for at øge kendskabsgraden og identifikationen hos modtageren. En rød tråd i din visuelle identitet er ikke alene værdifuld udadtil ved at fange din målgruppes opmærksomhed. Det er også værdifuldt internt i virksomheden i forhold til at skabe en fælles referenceramme og et fælles fundament. Ja, et fælles og synkront selvsyn. Den visuelle identitet skal nemlig også bygge på den interne kultur, så alle arbejder i samme retning. I den forbindelse er det afgørende at have en udførlig designmanual, der sikrer kontinuitet i det grafiske arbejde – både til gavn for arbejdet internt, eller når du benytter dig af eksterne grafiske leverandører.   

Sådan skaber vi din visuelle identitet

Det var en lang smøre om visuel identitet. Lyder det uoverskueligt? Så frygt ej. Hos Won Won er vi altid klar til at finde og udforme DIN visuelle identitet. Men vi har brug for din hjælp. Skal vi ramme præcis dine værdier, din historie og din vision skal det ske i et tæt samarbejde. Er du klar til at skifte identitet og fange dine kunder?

Vi garanterer, at processen sammen med os bliver alt andet end langhåret. Vi har prøvet den en del gange før, og derfor har vi simpelt og overskueligt beskrevet processen du skal igennem med os. Det tager ikke mere end fem uger lover vi – og du kan læse om både proces, udbytte og pris i vores produktark, som du kan downloade ovenfor.

 

Læs mere om vores andre produkter her:

  • Få en effektiv marketingstrategi med afsæt i ny viden om dit brand og dit marked

    + Læs mere

    Marketingstrategi
    Marketingstrategi
  • Byg din virksomheds succes på en stærk, entydig og langtidsholdbar kommunikation

    + Læs mere

    Kommunikationsplatform
    Kommunikationsplatform
  • Få en effektiv reklamekampagne bygget på en stærk idé, et klart budskab – og en træfsikker medieplan

    + Læs mere

    Kampagne
    Kampagne
  • Få en direct mail-kampagne, der leverer dit salgsbudskab personligt, skræddersyet – og hamrende effektivt

    + Læs mere

    Direct mail-kampagne
    Direct mail-kampagne
  • Lad virksomhedens fremtidige kommunikation (og succes) tage afsæt i et indbydende og sælgende website

    + Læs mere

    Website
    Website
  • Få en tryksag, der formidler dine budskaber med holdning, følelse, empati – og effekt

    + Læs mere

    Tryksag
    Tryksag
  • Få en professionel fotopakke med 20 stemningsbilleder og 10 portrætter

    + Læs mere

    Fotopakke
    Fotopakke
  • Brug levende billeder til at fortælle historier, vække følelser, sælge budskaber – og gøre indtryk

    + Læs mere

    Film
    Film
  • Få dine budskaber til at stå mere ud og trænge bedre ind med effektfulde animationer

    + Læs mere

    Animation
    Animation
  • Fasthold dine tilhørere med en PowerPoint-præsentation, der løfter dig fra relevant til uforglemmelig

    + Læs mere

    PowerPoint Præsentation
    PowerPoint Præsentation