HERNINGSHOLM
Med moderne, ambitiøse og eksklusive komponenter, herunder et nyt navn, logo og kunstneriske collagebilleder, der alt sammen profilerer Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier som netop et uddannelseskvalitetsbrand.
Herningsholm er en anerkendt og ambitiøs uddannelsesinstitution. Med kvalitetsuddannelser for ambitiøse unge. Faktisk er Herningsholm bl.a. et af Europas mest vindende gymnasier i entreprenørskabsorienterede konkurrencer. Også inden for erhvervsuddannelserne tager Herningsholm typisk en flot række trofæer, når der afholdes Skills.
En kommunikationsmæssig udfordring var, at Herningsholm er et uddannelsessted med hele fire hoveduddannelser: HHX, HTX, EUD og EUX – og nu også 10. klasse. Og herunder 40 forskellige uddannelser og studieretninger. Ofte er de studerendes drømme- og fremtidsscenarier ligeså forskellige som det faglige interessefelt.
Med den fornyede brand identitet og -platform har Won Won hjulpet med at skabe ét stærkt fælles Herningsholm brand. Samtidig har de forskellige uddannelser mulighed for at differentiere sig fra hinanden med hver deres unikke kommunikationsværktøjskasse. Med moderne, ambitiøse og eksklusive komponenter, herunder et nyt navn, logo og kunstneriske collagebilleder, der alt sammen profilerer Herningsholm Erhvervsskole & Gymnasier som netop et uddannelseskvalitetsbrand. Komplementeret af "For dig der vil" som overordnet payoff. Udfoldet på både brochurer, webdesign og film.