Top luft

Top luft (1)

Udsigt til indsigt

Når du brænder for noget, har du lyst til at dele din indsigt og dine holdninger med resten af verden. Sådan har vi det i hvert fald hos Won Won. På den her side finder du derfor en stribe artikler om branding og marketing. Behøver vi tilføje, at du er mere end velkommen til at ringe eller skrive, hvis du vil have vores indsigter uddybet?

Hvornår har du sidst testet dit brand? 

Med en Brand Score kan du på under en time få en god indikation på, hvor skoen trykker, og hvor det vil give mest mening at sætte ind med eventuelle tiltag.

Lad eventuelt også nogle af dine kolleger (gerne fra forskellige funktioner) udfylde testen - og se så, om I har det samme billede af ”rigets tilstand”.

Endelig kan testen med fordel bruges til at sammenligne dit brand med jeres primære konkurrenter. Dermed får du et værdifuldt billede af styrker og svagheder i jeres marked.

Bemærk: Testen kan både bruges til at evaluere corporate brands og product brands.

Download test

Hvordan taler dit brand?

En klart defineret (og gennemtænkt) tone-of-voice kan gøre en verden til forskel for dit brand. Både i jeres trykte og talte kommunikation.

Hvordan taler dit brand HENVISNING

Har du styr på blandings-
forholdet?
 

Det behøver ikke være raketvidenskab at finde den optimale balance mellem branding og marketing. Hvis man har den rigtige formel.

60-40 HENVISNING

Facelift eller ny model?

Et brand skal plejes. Og engang imellem er der brug for at give det et facelift – eller for at viske tavlen ren og tænke brandet helt forfra.

Opdatering eller re-branding HENVISNING

Taler du flydende sort?

Er dine produkter svære at formidle til ikke-fagfolk? I vores gratis e-bog ”Fra sort snak til klar tale” får du 6 effektive metoder til at kommunikere i øjenhøjde.

Sort snak HENVISNING