01

KARUP DESIGN

Vi har hjulpet Karup Design med at skabe en fornyet brand kommunikation, hvor netop det multifunktionelle designprincip integreres og brandes. Ved at oversætte det til et 1. 2. 3.-princip, der foldes ud både strukturelt, design- og tekstmæssigt. Simply. Good. Thinking.

Vi har indgået samarbejde med det ambitiøse møbelbrand Karup Design. Et dansk – ja, nærmest lokalt - brand fra 1972 med et moderne mindset og et internationalt perspektiv. Karup Design er digitale frontløbere inden for både online retail, e-commerce content, sociale medier og influenser-marketing. Faktisk sælger virksomheden i dag møbler i mere end 35 lande. Med et perfekt mix af design, funktion, kvalitet og pris. Og med det multifunktionelle som et stærkt designkendetegn. Hvert møbel fra Karup Design er nemlig 2. Eller endda 3 møbler i ét. 

Vi har hjulpet Karup Design med at skabe en fornyet brand kommunikation, hvor netop det multifunktionelle designprincip integreres og brandes. Ved at oversætte det til et 1. 2. 3.-princip, der foldes ud både strukturelt, design- og tekstmæssigt. Simply. Good. Thinking.

Won Won har skabt et udvidet og overbevisende "visitkort" over for Karup Designs nye kunder. Og med dette nye visitkort styrkes og synkroniseres den interne historiefortælling om Karup. Trods sin lille størrelse rummer brandbrochuren 3 brochurer med 3 forskellige vinkler - 1. 2. 3. - hvor Karup Designs historie, design DNA og brand folder sig ud. 

Vi er stolte af, at den kreative krog i form af 1. 2. 3-princippet allerede har indtaget en fast plads i brandets kommunikation - internt såvel som eksternt samt på tværs af platforme og formater. The. Perfect. Match. 

Karup Design har bl.a. udfoldet konceptet på deres nye website: https://www.karupdesign.com

Top luft

02

03

04

05

06

07

08