01

NATRE

Som en del af brandingen har vi arbejdet med en fornyelse af hele den visuelle identitet, herunder webdesign, casebilleder, illustrationer og andre grafiske elementer. Desuden er der indholdsmæssigt udarbejdet et payoff samt ny tekst til Natres website. ”Helt trygt. Helt enkelt”. 

I 2016 fik vi Norges største vinduesproducent Natre med ombord. Opgaven bestod i rebranding af Natre, der skulle øge kendskabet til brandet blandt slutbrugerne med fokus på at profilere Natre som et norsk kvalitetsbrand inden for vinduer. 

Som en del af brandingen har vi arbejdet med en fornyelse af hele den visuelle identitet, herunder webdesign, casebilleder, illustrationer og andre grafiske elementer. Desuden er der indholdsmæssigt udarbejdet et payoff samt ny tekst til Natres website. ”Helt trygt. Helt enkelt”. 
I den fornyede branding af Natre har der været fokus på at skabe reel værdi for slutkunden ved at gøre vindueskøbet lettere og mere trygt, da et vindueskøb for forbrugeren oftest er en stor og kompleks købsbeslutning. Derfor har vi udviklet en digital ”VinduesGuide”, som hjælper slutkunden trygt gennem alle de valg, som der skal tages i forbindelse med køb af vinduer. Samtidig er guiden i lige så høj grad en hjælp til vinduesforhandlerne. Når forbrugeren har gennemgået guiden trin-for-trin, får de en personlig vinduesrapport, som de enten kan printe eller sende til deres forhandler, den lokale tømrer eller måske deres partner. Med vinduesrapporten i hånden kan de således komme trygt videre i deres proces med at købe vinduer. Et strategisk initiativ, der knytter slutkunden tættere på brandet.

Se mere på www.natre.no

Top luft

02

03

04

05