Top

 

BRANDSTRATEGI

Bygger du din succes på intuition og mavefornemmelser – eller på viden og indsigt?

En god brandstrategi definerer, hvordan virksomhedens markedsføring bidrager til at nå de forretningsmæssige mål. Hvor placerer vi os i markedet? Hvad er vores løfte til kunderne? Hvordan ser vi ud? Hvilken stemme taler vi med? Hvor møder vi vores målgrupper? Og hvornår? 

Du kan vælge to veje, når du skal udvikle din brandstrategi. Den ene er brolagt med gætteri, intuition og mavefornemmelser. Den anden med viden, indsigt og data.

Hos Won Won tror vi på det sidste. Med vores Produkt ”brandstrategi” følger vi derfor en velafprøvet køreplan, hvor en fælles workshop og struktureret desk research skaber grundlaget for at analysere og destillere indsigten ned til fem mosaikker for hhv. produkter, målgrupper, konkurrenter, brand og markedsføring.

De fem mosaikker danner videre fundamentet for vores anbefalinger til din virksomheds brandstrategi med konkrete bud på fremtidig positionering, kernebudskaber, stil, tone og touchpoints. Som en ekstra bonus får du desuden et idékatalog med en række konkrete forslag til markedsføringstiltag.

Won Won har delt et produktark med dig.

Vil du vide mere om Brandstrategi?

Hent produktarket om Brandstrategi, og få det fulde overblik over:

· Hvad du får
· Hvordan vi gør
· Hvor lang tid det tager

Hent produktark
Referencer - logoer