Få en effektiv brandstrategi med afsæt i ny viden om dit brand og dit marked
+ Læs mere
Hos Won Won hjælper vi dig med at skabe klarsyn og sætte en tydelig retning for dit brand. Aldrig baseret på faste formler og rygradstænkning, men derimod på en nysgerrig tilgang, hvor vi undres, spørger, lytter, ser, fornemmer – og forstår.
Vores løsninger og resultater skabes af lige dele indlevelse, indsigt, brandstrategisk kompetence og meningsfuld kreativitet. Som kunde hos Won Won har du derfor direkte adgang til en komplet værktøjskasse af branding- og markedsføringsydelser.
· BRANDSTRATEGI >
· BRANDCHECK
· BLOTLÆGNING AF VÆRDIKÆDE
· MÅLGRUPPE & PERSONAPROFIL
· MARKED & KONKURRENTER
· POSITIONERING
· VALUE PROPOSITIONS
· BRANDARKITEKTUR & -HIERARKI
· VISUEL IDENTITET >
· KOMMUNIKATIONSPLATFORM >
· LOGODESIGN
· DESIGNGUIDE
· NAVNGIVNING
· BRAND TONE-OF-VOICE
· PAYOFF (SLOGAN)
· PROFILTEKSTER
· PRODUKTTEKSTER
· CALL-TO-ACTION
· KAMPAGNE >
· WEBSITE
· BROCHURER
· ANNONCERING
· OUTDOOR
· SOCIAL MEDIA
· FILM & ANIMATION
· DIRECT MARKETING
· POS-MATERIALE
· MESSE / EVENTS
· UDVIKLING AF BRAND CONTENT
Få en effektiv brandstrategi med afsæt i ny viden om dit brand og dit marked
+ Læs mere
Få et unikt og ensartet udtryk til dit brand, din virksomhed og dine produkter
+ Læs mere
Byg din virksomheds succes på en stærk, entydig og langtidsholdbar kommunikation
+ Læs mere
Få en effektiv reklamekampagne bygget på en stærk idé, et klart budskab – og en træfsikker medieplan
+ Læs mere
Vi hjælper en lang række mode- og livsstilsbrands med at stikke ud
+ Læs mere
Vi hjælper bl.a. gymnasier, universiteter og erhvervsuddannelser med at vække interesse – og fylde klasseværelser
+ Læs mere
Vi hjælper virksomheder inden for byggeriet med at opbygge attraktive markedspositioner – og med at sælge varer
+ Læs mere
Vi hjælper både kommuner og organisationer med at informere og brande sig.
+ Læs mere
Vi hjælper såvel store industrikoncerner som mindre produktionsvirksomheder med at markedsføre sig og opbygge deres brands
+ Læs mere
Branding peger både ud og ind. På de ydre linjer skal den give dine kunder grund til at elske dit brand. Til at købe. Og til at købe igen. På de indre linjer skal brandingen give dine medarbejdere grund til at ranke ryggen og opleve, at de er brandet. At deres dedikation og deres rolle – stor eller lille – er med til at definere succesen. Både som medarbejder og som ambassadør.